lauantai 29. tammikuuta 2011

7 faktaa..

Nyt voisi olla sopiva hetki kirjoittaa omasta puolestani ne tunnustukseen liittyvät seitsemän faktaa itsestäni, kun Sarita oli jo tehnyt niin (on multa muutakin postattavaa tulossa ihan tosi lähiaikoina.. ;) ).

1. Saan paljon (eri tasoisia) ideoita, mutta toteutus jää usein puolitiehen, minkä voi huomata mm. omasta päivitystiheydestäni tässä blogissa. Koitan parantaa. Monta juttua on työn alla, pitäis ehkä tehdä ne välillä valmiiks ennen kuin aloittaa seuraavia.
2. En koskaan halua viedä roskista, oon delegoinu sen homman miehelleni. xD
3. Olen allerginen noin kolmellekymmenelle eri ruoka-aineelle, mutta en juurikaan välitä allergioista, mikä kostautuu toisinaan aika ikävästi.
4. Tällä hetkellä näyttää tosi hyvältä sen suhteen, että valmistuisin (vihdoinkin) ensi talvena, vastahan mulla on kahdeksas vuosi menossa.. :)
5. Puolustukseksi pitää sanoa, että olen valmistunut konservatorion toiselta asteelta muusikkolinjalta ja opiskellut nyt pari vuotta amk:ssa musiikkipedagogilinjalla, kaikki siis samaan aikaan yliopiston kanssa.
6. Olen huono tekemään valintoja, mistä kertoo mm. edellinen kohta. Haluaisin tehdä vähän kaikkea, mikä sitten kostautuu laadussa kaikessa mihin yritän itseni hajottaa.
7. Toisin kuin Sarita, en haluaisi koskaan muuttaa pois Turun seudulta. Mun koti on täällä. (Arvatkaa mistä Aura-tyttäremme on nimensä saanut...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti